Sunday, July 13, 2008

Selamat Belajar dan Selamat Bertugas

Sudah sekian lama tidak menulis di blog ini menyebabkan persoalan kenapa tidak menulis semakin hangat di kalangan insan yang bergelar MPP. Jadi di sini, ingin saya kongsikan sedikit pengalaman dan pendapat selama tempoh cuti semester ini.

Rasanya belum terlewat untuk mengucapkan Selamat Datang kepada Mahasiswa/i UMS yang baru, Selamat Belajar kepada Mahasiswa/i UMS yang bergelar senior, dan Selamat Bertugas kepada semua pemegang jawatan dalam mana-mana organisasi.

Dalam tempoh cuti 8 minggu yang lepas, pelbagai pengalaman diperoleh. Ada yang menggembirakan, ada yang mengeramkan, ada yang menyedihkan, ada yang ........apa-apa saja ada... tetapi yang penting adalah kita mempelajari sesuatu daripada pengalaman tersebut. Kalau ada yang silap, tidak boleh dipersalahkan sebalik perlu berusaha untuk membaiki kelemahan. Kalau dah betul tu, teruskan usaha untuk menjadi yang terbaik antara yang baik.

Kepada semua pembaca blog ini, saya doakan yang terbaik buat kamu semua. Ingin saya akhiri coretan saya di sini dengan ucapan "sampai berjumpa lagi" Selamat Membaca

2 comments:

entre_mppums said...

hey my frien-little algae, ur blog why so empty de?post more lar...
don alws eat mushrooms...haha

lAl said...

knapa kosong saja nie??? xda ka entry pasal LM ka???apa2 yang dibuat....